Släktmiddag

Puh, är helt slut nu. Har nyss haft en liten släktmiddag/lunch, och alla har precis gått.
Är verkligen kul att ses, för händer inte allt för ofta, men nu skulle jag kunna somna på studs!
Har hjälpt till att laga mat och städa hela dagen och sen suttit och ätit, babblat en massa och ätit lite till i flera timmar.. känns som jag ska explodera. haha.
Gjorde en sjukt god vit chokladmousse som jag aldrig testat förr som vi hade till efterrätt med varma hallon, MUMS:D Ska lätt göra den snart igen!

Nu måste jag ta en bloggcheck innan One tree hill och allt annat bra börjar, har ju missat hur mkt som helst idag när jag inte varit alls vid datorn:P

Kommentarer
Postat av: Sara

hur går det för dig? :) har du hört nå mer av någon familj?

2009-11-01 @ 17:51:40
URL: http://trenollsju.blogg.se/
Postat av: Sara

Tråkigt att det inte blev något med förra familjen! Nej, jag är inte godkänd än. men jag hade intervjun förra tisdagen så den är iaf bortgjord! :) och har skickat in polis registerutdraget så jag väntar bara på att få det :) men jag hoppas att det inte tar alltför lång tid att bli godkänd! Jag vill åka NU!

2009-11-01 @ 23:09:17
URL: http://trenollsju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0