söndagkväll

Är riktigt superduper trött nu. Efter 5 timmars sömn + 1 i soffan känner jag mig gaanska seg nu. Inte konstigt när man är van vid att sova minst 9h per natt:P haha.

Blev en helkväll i soffan med mina favoritserier:) och sen kollade jag nyss på National Treasure. Har sett den hur många gånger som helst, men den är så himla bra så! Och så är det roligare att se den nu när man är ännu mer intresserad av USA, då den ju utspelar sig både i Washington DC, Philadelphia och New York, och lite Boston!
Får väl se 2an imorgon, bara för att liksom, den är också riktigt bra tycker jag:)

Här har ni några bilder från igår som steffie skickade till mig!



Steffie och jag:)



Steffie, JD och jag. Varför ska jag alltid prata samtidigt som det fotas?! haha



Inne på White; Steffie, Henke och jag -tuggandes tuggummi, haha


Kommentarer
Postat av: Sara

National Treasure är så bra! Jag har sett både 1:an och 2:an typ 10 gånger :) Du har väldigt fint hår btw! Är ditt hår sådär lockligt naturligt eller har du lockat det? :)

2009-11-08 @ 23:57:12
URL: http://trenollsju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0