TE

= Precis hur jag känner mig. Alltså Totally Exhausted. haha.
Mitt huvud snurrar och det känns som jag ska somna här och nu. Tror att jag blev en av dem som fick influensa symptom efter vaccinet. Känns som jag har feber nu också, har ont i typ hela kroppen och armen gör inte precis mindre ont än vad den gjorde imorse.

Sitter och försöker lösa Stockholmsbesöket eftersom jag måste fixa allt sånt innan tisdag.
Steffie ska följa med mig upp så vi kan ta en liten minisemester, så sitter och kollar tågpriser och sånt, och försöker hitta ett billigt och centralt vandrarhem för en natt då jag inte anser att jag har råd med hotell för tillfället.

Så planen är att åka upp på måndag morgon den 23e så man har lite tid den dagen att ta det lugnt, sen ambassaden morgonen därpå, och sen bär det nog av hem igen på eftermiddagen..

Orkar inte tänka mer nu för ikväll iallafall. Nu blir det sängen så man är utvilad tills imorgon, för har verkligen inte tid att bli sjuk nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0