Vilken lättnad!

All min smärta i armen är nästan borta och jag mår prima igen!:D riktigt skönt!
Sen känner jag att stressen med visumpapperna har lagt sig något då snälla Isabella tipsade mig om att jag kan skriva ut alla papperna som jag behöver fylla i på ambassadens hemsida!
Och det hade jag inte ens tänkt på.. haha. Så det ska jag göra idag! sen har jag ju hela helgen + måndag på mig att fylla i dem, och sen var det tydligen några andra papper man får i sitt placement pack där man bara behöver skriva datum och skriva under:)

Så allt löser sig nog ändå! Tåget går ju inte förrän 8.15 den 23e, och Ica öppnar ju 7, så hinner i värsta fall dit och hämta mitt paket om jag nu inte får det hemskickat!:)

Sen hade jag även fått ett mail av min värdfamilj vilket också känns som en riktig lättnad! haha.
Vi mailade ju förra fredagen och då skrev dem att de hade varit kul att skypa igen i lördags, men sen hörde dem aldrig av sig.. Så tänkte imorse att jag skulle maila dem och höra så allt är bra med dem och så.. men då hade hon istället mailat mig och skrivit att dem bad om ursäkt för att de inte hörde av sig i helgen, men att pappan i familjen varit på sjukhuset för han har fått influensan.. och tydligen var alla barnen också sjuka och nu hade mamman också fått feber..
Så inget kul för dem verkligen! men nu vet jag iallafall varför de inte hörde av sig:)
Och så fort dem mår bättre lovade hon att höra av sig så vi kan skypa igen!

Nu ska jag snart fixa till mig och sen sticka in till stan och ordna det sista till visumet, och kanske kolla på lite presenter till familjen, eller tidiga julklappar till folk här hemma:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0