White

Igår blev det som sagt utgång på slagt där White öppnade. Mötte upp Steffie och JD en busshållsplats från mig, sen var förfesten i ett hus typ precis över gatan, nära och bra, det gillar vi:)
Var väl en 15 st där tillslut, kände bara dom som jag kom med, så massa nytt folk!
Men kan väl säga att vi kände oss ganska gamla när vi såg oss runt, äldst på plats iallafall... haha.

Sen tog vi bussen till centralen och gick till White. Var knappt nåt folk när vi först kom dit, och blev ganska besviken måste jag säga.. gamla slagt var mycket finare och bättre!
Men efter ett tag fylldes det på med folk och det blev en riktigt trevlig kväll. Stötte på lite folk man inte sett på länge och så:)

Va väl hemma vid 3-tiden och sen vaknade jag vid 9 och kollade på reprisen av Amazing race, innan jag somnade på soffan igen.. haha.

Idag har varit en lat dag, men har iallafall städat lite och tagit en promenad, och ikväll blir de min favorit tvkväll med one tree hill och gossip girl:D

Bilder från igår kommer nog senare, när jag fått dem av Steffie:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0