ändrade planer

Blev aldrig skogen som tänkt. Körde ihop sig lite med tiden där så vi bestämde oss för att ta det en annan dag.
Fast var så rastlös så orkade inte bara sitta hemma eller gå en sväng så tvingade istället med mig mamma ut till svågertorp och gick i lite affärer där, alltid skojsigt.

Kvällen har så klart tillbringats med one tree hill oooch xoxo gossipgiiirl!:D gud vad jag har saknat den serien!
Och gud vad jag älskar Blair! hon är och kommer alltid vara min favorit, både i böckerna och i serien! haha.

Imorgon hoppas jag på att mina foton kommer anlända, älskar att få hem fotona på riktigt så jag äntligen kan sätta in dom i mitt lilla album:)

Vad jag mer ska göra orkar jag inte bestämma nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0