Äntligen klar

Puh, änltigen klar med aupair videon. Gjorde inte så stora förändringar, är bara rädd att jag ska förstöra nåt och behöva göra om allt. haha.
För Windows Movie Maker som jag anväde hängde sig typ hela tiden så fick spara hela tiden och göra om det ett antal gånger.
Men jag fixade iallafall ljudet, och spelade in allt jag säger en gång till fast högre, och denna gången lät det faktiskt lite bättre och jag lyckades låta lite gladare:) haha.
Så nu åker den snart upp på min sida! Måste be mamma kolla på den först bara så jag inte skämmer ut mig helt bara:)
Fast även om den hade vatt skitkass säger väl hon att den är bra, för man stöttar ju alltid sina barn:P

I eftermiddag blir det att åka till Entré och leta efter några höstskor, och sen vidare till Ikea för en köttabulla middag och lite shopping där kanske:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0