att vara aktiv..

Det behöver jag verkligen för tillfället. Sysselsätta mig hela tiden så jag inte bara sitter still och har tråkigt/deppar/tycker synd om mig själv:P haha.

Så idag ska jag vara riktigt duktig och försöka hinna med så många vettiga, eller rättare sagt nödvändiga saker som möjligt.
Ska börja med att tvätta snart, sen tänkte jag dammsuga, diska undan lite, städa lite allmänt, och när mamma kommer hem går vi nog och handlar.

Försökte även ringa SI nyss och fråga vad de tycker jag ska göra med min au pair video.
Har ju gjort klart den men smart som jag är glömde jag ju läsa the guidelines för hur stor filen fick vara osv innan..
Fick ju vara 8 MB och min är 11,7 MB.. så lite väl stor.  men det är bara för jag har så många bilder, inget videoklipp liksom.. Och jag vet inte vad jag ska ta bort heller om jag nu måste det, men det antar jag.

Men de på SI var på möte, så får väl försöka ringa igen efter 13.00.

Nej nu ska jag gå och vara duktig!:P

Kommentarer
Postat av: Sara

sv: Jag vet inte.. jag har funderat på att kanske göra en video men jag vet inte vad jag skulle säga? haha. + lite pinsamt

2009-10-14 @ 15:26:44
URL: http://trenollsju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0