back to waiting..

Wow, tog mindre än en halvtimme för mamman att svara på mitt mail, så så jäkla upptagen kan hon inte varit.
Fortsatte att skriva lika positivt som alltid om hur 'amazing' jag verkar vara och att de verkligen önskar att de kunde matcha med mig, men tydligen hade hon diskuterat mig med hennes man i helgen och de kom fram till att de ville ha en som haft körkort längre och hade mer erfarenhet av att köra.

men yeah, thanks for telling me. Kom dom fram till det i helgen kunde hon väl hört av sig innan?
Det lustiga är att när vi pratade i telefon sa hon att det egentligen inte var ett problem då det knappt var nån bilkörning och isåfall bara i närområdet.

Usch vad besviken man kan bli på folk.. man tror att dom är hemskt trevliga men tydligen kan man ha väldigt fel.

så nu är det tillbaks till väntetider igen..
Hur länge ska man få vänta nu igen innan nån familj hör av sig.. en månad igen? eller 2?!

Är så otroligt trött på detta..


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad tråkigt :/ Och man tyck ju att hon kunde ha hört av sig tidigare liksom..



sv: Hoppas jag med! :) är typ klar med min ansökan nu så jag kan nog skicka in den till veckan, eller början på nästa! :) känns riktigt bra!

2009-10-13 @ 22:26:53
URL: http://trenollsju.blogg.se/
Postat av: steph

ja, precis de kunde ju hört av sig lite tidigare. synd! för det var verkligen ett bra läge iaf. men de kommer fler tåg. hoppas för din skull bebe! :D puss

2009-10-13 @ 22:36:20
Postat av: Sandra

Åh, vad tråkigt. Falska förhoppningar :/

2009-10-14 @ 00:36:03
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0