besviken

Ja, måste erkänna att jag än en gång känner mig ganska besviken..
Pratade ju med mamman i den ena familjen i fredags, och det blev lite stressigt då hon va på väg hem, så sa hon att hon skulle maila mig dagen efter, alltså på lördagen, så vi kunde ha lite mailkontakt över helgen och bestämma en bra tid hon kunde ringa nästa gång som passade oss båda, och att det är ju helgdag i usa idag, typ columbus day eller nåt? så hon sa att hon kunde ringa idag eftersom hon ändå var ledig från jobbet.

Men har varken fått nåt mail och hon har inte ringt, så känns ganska trist igen.
Kändes väldigt bra med denna familjen och självklart blev jag uppspelt och fick alldeless för höga förhoppningar igen..
Fattar ändå inte hur dem kan strunta i att höra av sig. Många familjer gör ju så. Har till exmpel inte hört mer från familjen i Atlanta heller efter att jag svarade på hennes superduperlånga mail.

Men denna familjen har ju blivit utsatt för exakt samma sak av au pairen de egentligen matchat med, som sen bara slutade att höra av sig, och som de inte fått kontakt med igen.
Mamman var såå noga med att tala om för mig att hon tyckte det var väldigt dåligt beteende och att man inte uppför sig så, slutar inte bara att höra av sig utan en anledning.

Men nu gör de exakt samma sak?

Försöker tänka att de bara vatt upptagna och glömt bort att höra av sig för de haft så mycket att göra..
Men dem borde ju också vara ganska måna om att matcha med en ny au pair då dem behöver en om ca en månad.

Så antagligen dög jag väl inte så de pratar väl med nån annan istället :(

Då börjar den eviga väntan igen...

Kommentarer
Postat av: Sara

Nej vad tråkigt! Jag hoppas verkligen att dom bara inte har haft tid att svara, och att du imorgon kommer få ett superlångt brev där hon förklarar varför!



Jag förstår itne heller varför dom bara slutar höra av sig. Ganska dålig stil :/



sv: Okej, även fast jag bara har pratat med dom 1 gång så fick jag intrycket att dom är trevliga och bryr sig :) vilket kändes skönt, för hos STS har jag inte fått ett likabra intryck. Får typ aldrig svar på mina frågor :/ Okej, jag hoppas det inte går segt för mig, haha. Har fått nog av det! Nu vill jag att det ska hända något!!

2009-10-13 @ 00:20:37
URL: http://trenollsju.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det är så irriterande när de bara slutar höra av sig, om de inte är intresserad så kan de väl höra av sig och säga det så man slipper gå hemma och vänta.

2009-10-13 @ 11:34:52
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0