Bio & mail

Filmen var helt ok! Ganska rolig i början, sen blev den mest sorglig och lite så. Ganska annorlunda, så vet inte om jag rekommenderar den eller inte:P haha.

Precis innan vi skulle sticka iväg till bion var jag dum nog att kolla mailen, och då hade familjen svarat på mitt mail och mamman hade skrivit typ en hel roman! Och självklart kunde jag ju inte bara gå iväg utan att läsa allt, och det tog sin lilla tid, vilket gjorde att jag fick kasta i mig maten sen för att hinna till bussen och bion.

Hur som helst så var det hon skrivit väldigt bra, så blev ändå positivt överraskad.
Hon berättade typ om allt. Hur barnen är, vad de tycker om att göra, vad familjen gör tillsammans, vad båda jobbar med, hur mitt schema skulle se ut, hur avstånden är till olika ställen, att jag skulle få tillgång till den ena bilen på kvällar/helger såfort man känner sig säker att köra, att 2 av hundarna är små, en lite större, men väldigt snälla:P och jaa, allt möjligt.
Och just det! Att mitt rum isåfall skulle va längst ner, typ i källaren tror jag, och att då hade man eget sovrum, badrum och vardagsrum med stor tv. Där fanns även ett gym i källaren och biljardbord och lite sånt:)

Sen hade hon skrivit massa frågor till mig också.

Men dem flesta frågorna jag hade tänkt ställa hade hon typ redan svarat på så det var lite jobbigt att få ihop ett bra svar på hennes mail nu. Man vill ju inte svara några rader när hon skrivit hur mkt som helst liksom:P
Men svarade på frågorna, babblade på om allt möjligt och frågade några saker hon inte fått med.

Så nu är det väl bara att hoppas på att hennes svar väntar på mig imorgon när jag vaknar:)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad kul :D

2009-10-07 @ 00:39:14
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Postat av: Djävulen.

låter nice =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0