Det är lätt att bli smått galen...

...när det aldrig blir som man vill!
Har suttit hur länge som helst nu och försökt ändra min aupair video så den skulle bli kortare, eller mindre iallafall.
Den får ju max vara 8MB för att gå att ladda upp, och min var nästan 12MB.
Vet inte hur många gånger jag ändrat nu och gjort om.
Är inte super mega teknisk heller, och hittar verkligen ingenstans där jag kan se hur stor den kommer bli när den är klar, så varje gång måste jag slutföra filmen och först då kan jag se storleken. Fick den nyss till 8,07 MB.
SÅ jäkla nära nu. Vet verkligen inte vad jag ska ta bort. Har pressat ihop allt så gott det går och tatt bort jättemånga bilder, musik osv. Går verkligen inte att minska mer.

Får väl testa att ladda upp ändå och se om det går..

Kommentarer
Postat av: Isabella

Jag vet inte i vilket program du gör filmen, men jag gjorde min i Windows Moviemaker och då när du ska slutföra filmen kan du fylla i i vilken storlek du vill att den ska vara. Jag fyllde då bara i 8MB och då blev den 7,95MB eller nåt sånt sen när den var färdig. :)

2009-10-19 @ 15:46:34
URL: http://iisabella.blogg.se/
Postat av: Sara

har du nå tips på vad man kan ha för musik till videon?

2009-10-20 @ 00:06:02
URL: http://trenollsju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0