Det är nu man är pigg..

Måste bara börja med att säga; Wiiieeee! Nicklas åkte ut! Äntligen!! lite kul med alla fjortisar som satt och bölade i studion när han åkte ut:) haha.

Och ja, det är nu jag är pigg. Har ingen lust alls att gå och lägga mig om ett tag..
Jag är sjukt trött på morgonen och får tvinga upp mig själv. Brukar inte gå upp senare än 9-halv 10, för annars blir jag riktigt trött hela dagen och ännu mer pigg på kvällen...
Men det är nu jag verkligen inte känner för att sitta här i sängen och glo på tv..
I alla fall inte idag. Vill uut nånstans. dansa, sitta på nån mysig pub/café och prata och ha kul, eller gå på nån trevlig hemmafest, eller typ vad som helst.

Man blir så deppig av att inte göra nåt speciellt liksom. Känns som jag bara sover mest. Vaknar på morgonen, och tänker "hm, vad ska man hitta på idag?", sen plötsligt är dagen förbi och man ska sova IGEN.

Får se till att hitta på något ordentligt snart och komma ut lite om kvällarna:)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: Det är ungefär så jag uppfattat det också. Har hört från en annan au pair att varje familj får åtta st au pairer att kolla på åt gången, så chansen är ju stor att man missas bland de där åtta och att man inte blir matchad, för det blir man inte förrens familjen tryckt i att de är intresserade.

2009-10-23 @ 23:17:56
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0