tisdag 13 okt

Nu känner jag mig ganska stolt över mig själv. Är ändå den ganska mesiga typen:P i allafall när det gäller sånna här saker.
Men skickade nyss iväg ett mail till mamman i familjen och skrev att jag trodde hon skulle höra av sig i helgen, men eftersom hon inte gjort det undrade jag om något har hänt. Och att om hon inte är intresserad av att prata med mig mer vill jag gärna veta det, så jag slipper gå och vänta och hoppas.
Typ nåt sånt skrev jag.
Är bara så trött på att folk skiter i en. Riktigt dålig stil. Man är i allafall värd en förklaring. Hur svårt är det liksom att skicka iväg ett mail med "sorry, not interested anymore" eller vad som helst.
Bara man slipper vänta i onödan..
Så nu hoppas jag faktiskt att hon får riktigt dåligt samvete och hör av sig med en ursäkt där hon förklarar att de inte är intresserade, eller en väldigt bra anledning till varför hon inte hört av sig.

Vi får väl se..

Kommentarer
Postat av: Sandra

BRA GJORT! Så ska jag också börja göra, så jobbigt att bara vänta.

2009-10-14 @ 00:34:22
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0