7 okt.

Gud vilket trist väder! Vaknade upp av regnet som smattrade mot fönstret och då var klockan 8, fast det kändes som natt för det var skitmörkt i rummet, och ure för den delen.

Har inte sovit alls bra inatt, bara legat och funderat på allt, och om denna familjen skulle vilja ha mig, om jag isf ska tacka ja eller nej. Fördelar/nackdelar osv.
Börjar lära mig nu att man aldrig ska ta ut nåt i förskott utan vänta och se vart det leder innan man hurrar.
Var riktigt negativ igår när jag fick deras första mail och såg var de bodde (Atlanta, Georgia), men börjar ändra inställning nu. Verkar inte vara så dött där som jag trodde och finns en hel del att göra!
Väntar bara på svar på min fråga om där finns många andra au pairer. Jag har nämligen inte hört om nån som är där..

Som sagt, mamman hade iallafall inte svarat på mitt mail som jag skickade iväg igårkväll, så får hoppas att hon gör det under dagen. De andra mailen har hon i alla fall skickat från sitt jobb så antar att hon kanske inte hinner när hon kommer hem på kvällarna.

Kommentarer
Postat av: Isabella

Haha, jodå. Alla idéer och tips är bra! :)



Spännande med familjen, lycka till! När ska du åka ifall du väljer den familjen förresten? :)

2009-10-07 @ 11:10:11
URL: http://iisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0