Förgäves?

Blev inga skor, hittade inga fina på entré:( Fast mamma hittade såklart ett par. Blir alltid så att jag när tänkt shoppa är det hon som hittar något och jag inget!

Blev iallafall köttbullar på ikea och köpte en ny filt och lite andra småsaker. Alltid kul att gå runt där och kolla bara. Fast var ganska utsorterat då varuhuset snart stänger för att flytta till svågertorp och bli världens modernaste ikeavaruhus:D

När jag kom hem gick jag in på min sida hos SI för att ladda upp min video. Och gick det tror ni? neeej.
Videon skulle va 1-2 min och filen fick max vara 8 MB och min video är på 2,24 min och 11 MB, så jävla typiskt!
Kan ju inte ta bort typ en tredjedel sådär bara utan att göra om typ allt, och hur mycket hinner man säga då liksom??

Så ja.. vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Får väl försöka ringa SI imorgon och fråga om jag kan skicka den på nåt annat sätt så dom iallafall kan se den och isåfall säga vad de tycker jag ska ta bort..
Men lagom drygt.. jag som kämpat så med den:(
Hoppas det går att lösa på nåt sätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0