Förlöjligad..

Precis som jag trodde var det jobbigt att gå till vårdcentralen. Hatar det verkligen!
Och läkaren skrattade såklart åt mig och sa att jag skulle sluta kolla på alla löjliga sjukhusserier på tv som Grey's för han tyckte inte att det var medicinsk korrekt ändå utan att de mest var kärlek o snusk:P haha.
Och att det var större sannolikhet att jag skulle bli påkörd av en bil på väg hem när jag går i mina tankar, än att jag skulle drabbas av hudcancer. haha..

Det var alltså några födelsemärken jag kollade upp, som egentligen inte ser så märkvärdiga ut och dessutom är dom inte ens stora.. så han sa dirket att det inte var något.
Sen har jag en liten knuta på halsen som inte ens syns för den är så långt in, och han kunde knappt hitta den heller, men när han långt om länge gjorde det sa han att den inte heller var farlig.
Och att den enda anledningen till om man kunde ta bort den var för att han tycker det är roligt och spännande och alltid är nyfiken på sånt. haha what liksom?! Men att jag då skulle få ett 2 cm långt ärr eller nåt, och det kanske jag inte ville. No shit? haha. så det hoppar jag nog!

Så överlag var han väl trevlig och skojade mest tyckte jag.. Men han var knappast nån mc dreamy, och jag hatar ändå att gå till vårdcentralen för dem får en att känna sig så jäkla löjlig.

Men känns ändå bra att jag gick dit. Och nu ska jag faktiskt sluta oroa mig. Det hjälper ju inte precis, och varför oroa sig i onödan liksom?
Nu får det vara nog :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0