Godkänd video

Loggade nyss in på min sida på au pair in america, och såg att min video faktiskt hade blivit godkänd!
Blev lite paff, för jag har bara gått och väntat på ett mail om att den inte var godkänd eftersom jag trodde den behövde innehålla riktiga videoklipp, inte bara bilder, sen var den dessutom lite för stor också..

Men tydligen funkade det iallafall, vilket känns som en otrolig lättnad:) hade inte orkat göra om den fler gånger nu, har redan "slösat" bort typ 2 dagar av mitt liv på den:P så får hoppas det var värt det nu.
Även om det inte är nåt ordentligt videoklipp med mig så är där många bilder som gör att man förhoppningsvis får en bättre bild av mig som person, och sen babblar jag ju även genom typ hela..

Vet inte riktigt hur länge den varit godkänd nu, minns inte när jag laddade upp den ens:S haha. i fredags? måndags?
Men har iallafall inte fått nån match sen dess så hoppas den blev godkänd idag så de bara är att ingen har hunnit se den än:P
Eller så har jag redan skrämt bort alla som har sett den.. haha. hope not.

Aja, jag får väl vänta och se om den gör nån skillnad eller inte!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Just ja, ska riktigt överväga om jag ska göra en video också.. kanske lönar sig.

2009-10-22 @ 22:57:19
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sv: Ska nog göra det då :) Måste bara fundera på vad jag ska säga.. :D

2009-10-22 @ 23:10:49
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Postat av: Isabella

Jag hade ju bara bilder, musik och text..och det fick man inte ha. Hade du alltså bara bilder och sen så pratade du till de bilderna? Då kanske jag ska prova det då? haha :)

2009-10-23 @ 07:35:35
URL: http://iisabella.blogg.se/
Postat av: Isabella

Haha, ja, det får bli ett försök till då! :p

2009-10-23 @ 10:30:37
URL: http://iisabella.blogg.se/
Postat av: Emilie

Hej!

Vad kul att din video är godkänd! Ser själv väldigt mycket fram emot att göra min, även om jag inte ska bli Au Pair än. Men man kanske kan göra den ändå, eller så kanske college kräver en video. Idéspruta som man är :P Men jag tror definitivt att familjer blir nyfikna på videosar! Trots allt så får ju de flesta sitta och läsa brev efter brev efter brev.



satt och gjorde en budget idag från september och har förberett även för november. Måste ju bli fruktansvärt medveten om min ekonomi nu när jag ska på college (som inte är det billigaste man kan göra precis...) och ja... kan ju säga att det inte var så kul att kolla på översikten och se hur mycket minus min körskola orsakat mig. Får jobba på helt enkelt. Måste, hur ska jag annars få in pengar? Ska faktiskt snart till jobbet. Och jag får samma timlön av att passa lillasyrran så om jag inte jobbar någon dag men passar syrran istället så är ju inte det en förlust :)



Låter ändå som om småfelen på din uppkörning inte är så farliga, jag menar du är ju ingen trafikfara precis :) På tal om säkerhetskontroll, mamma körde en av våra inte så värst härliga landsvägar ute på Ekerö och solen lyser lite väl starkt, så tar hon ner (okej nu glömde jag namnet men det där skyddet så man inte får sol för ögonen) och största spindeln ramlar ner i hennes knä. Hon körde nästan av vägen och hade det vart mötande taffik vågar ingen av oss tänka på vad som kunde hänt. I alla fall, så borde det ingå i säkerhetskontrollen tycker jag :P Rädd för spindel eller inte, en överraksning är en överraskning. Tydligen så gör min nervositet att jag gör allvarliga fel som jag annars inte gör. Okej inget krockläge men att ja.. du vet hur man kan bli när man är osäker och nervös. Bah på dem. En snäll inspektör sa till mig efteråt att "vi är inte farliga" men jag var faktiskt tvungen att svara "jo det är ni, och det är inget personlig, men ni är faktiskt det!"



Förstår hur du menar, det var verkligen en helomvändning att vara insnöad på au pair och sen helt plötsligt TVINGAS inse att man måste skjuta upp drömmen. Men nu är jag insöad på college istället. Håller på att förbereda mig inför universitetsmässan i december. finns massa organisationer, seminarier och jag måste ha frågor. Allt basic jag vill veta måste jag ställa då, för jag har världens chans! Har några colleges jag är extra intresserad i, specillt Delaware County Community College.



Har du något datum du hoppas vara iväg på innan eller har det blivit så att det får bli när det blir? Om du förstår hur jag menar?



Jo det är ju synd. Vet några som fått match ganska snabbt efter körkortet men det känns ändå som att vissa ska få behöva straffas för att det är nytt. Samtidigt förstår jag, har ju en lillasyster på 14 månader och mamma vågar inte ens låta mig köra runt på henne. Eller någon annan om hon inte litar på personen till 100% (hon litar på mig men let's face it - hypernervös under uppkörningar, hmmm). Hon pratar också lite om åldern. Visst 18 kanske det finns många som vill ut i världen och festa - men det finns också många som INTE vill det. Samtidigt som det finns de som är 25 och inte vuxit ifrån det än. Men det kommer nog! Man hör de som väntar och väntar och vill ge upp men väntar och TILLSLUT händer det :)



Jo jag har hört att man kan åka utan körkort. Men till USA? Jag menar bilkultur nummer 1. Kommer jag kunna ta mig någonstanns? Om jag inte kan ta barnen någonstanns för att de inte orkar gå och det är långt? Blir jag fast hemma? Plus att det är väl inte så många familjer som letar efter en 19 åring utan körkort. Blir nog bäst om jag har det. Körkortet kommer. Kanske inte var menat att det skulle vara lätt för mig. Kanske är menat som mitt livsutmaning som jag behöver vila ifrån? Eller i alla fall har jag valt att se det så :P



Ha det bra!kram

2009-10-26 @ 12:13:46
URL: http://plajnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0