Hypokondriker

Ja, hypokondriker som jag är, eller kanske inte riktigt, men jag oroar mig alldeles för mycket över allt,
så ska jag faktiskt till vårdcentralen nu idag vid 11.30 för att kolla upp lite saker så jag kanske kan sluta oroa mig för tillfället:P

Drar mig alltid för att göra sånt, för tycker det är jobbigt att gå till läkare. Är bara rädd att dem ska skratta åt en och tro att man inbillar sig allt. (vilket jag kanske gör) haha, men man vill ju ändå bli tagen på allvar.
Men nu har mamma "skällt" på mig länge nog och tvingade mig att boka en tid.
Så jag får väl tacka henne, kommer kännas bättre när jag varit där.

Nu ska jag gå och duscha och fixa till mig! Hoppas jag får en mc dreamy läkare;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0