I väntans tider

Japp, då sitter jag här och väntar på att mamman i familjen ska ringa. Börjar bli lite nervös nu måste jag erkänna.
Ska bara försöka att vara lugn och vara mig själv helt enkelt, så får det gå som det går:)

Detta får jag egentligen inte skriva av steffie, men självklart gör jag det iallafall;)
Vi var i stan idag. Åt faktiskt inget där! Eller förutom lite nötter som vi gick och handlade på tasty house såklart:P haha. Men ingen glass och ingen jensen! duktiga va?:D
Eller kanske inte..
Istället åkte vi till Ikea efter en stund för att få lite omväxling. Där var ännu mer utsorterat än sist jag var där, men snart är det ju invigning på det nya så:)
Vi köpte iallafall ingenting. Förutom maud då:P haha. Satte oss i caféet och åt både gigantiska muffins och cheesecake + äpplejuice, varm choklad och kaffe. haha - gamar:D
Sen handlade steffie en korv och jag en nötmix innan vi satte oss i bilen och åkte hem.
Lika kul som alltid att ses:) Och lika mätt som alltid efteråt:P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0