Lång dag

När jag vaknade imorse var jag fortfarande mätt sen igårkväll, haha.
Kalaset var väldigt trevligt iallafall:) Och som sagt, vi åt en hel del!
Först välkomsdrink & snacks, sen fisksoppa till varmrätt. Men lite kräsen och barnslig som jag fortfarande är åt jag maten från barnens bord som istället var köttfärstortillas:P haha.
Efter maten blev det såklart tårta! Detta året var den utformad som en golfbana, riktigt snygg tårta like always:)
Även supergod krans med glasyr som jag absolut älskar! Och sen lösgodis och ännu mer snacks på det..
Tur att det inte var långt hem så jag kunde rulla...

Så idag promenerade mamma och jag till mobilia för att göra av med lite från igår:P och för att vi var så sjukt trötta så vi behövde hitta på nåt.
Köpte en vanlig svart kofta på h&m som jag verkligen var i behov av.

Nu på kvällen har jag mest latat mig, kollat på säsongsavslutningen av One tree hill, och gud vilket bra avsnitt:')
Kommer dock sakna Lucas och Peyton nästa säsong:( som förresten börjar redan nästa söndag? konstigt.
Vad är liksom programmet utan dem två? Lucas är ju typ one tree hill! haha.

Sen kollade jag på The hills och störde mig lika mkt på Spencer som vanligt. Fattar inte varför jag kollar egentligen? men det är ju ändå bra.
Hade egentligen tänk att se Superman returns, men trodde den började 21.00, så när jag slog om till 5an en stund innan dess hade jag tydligen redan missat en timme..

Menmen, blir en tidig kväll idag, är fortfarande supertrött. Behöver min 10 timmars sömn, var ett tag sen nu:P haha.

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, verkligen :( Jag hoppas på det iaf! Du åker med SI, right? Nämen, tack så mycket ^^

2009-10-11 @ 23:18:08
URL: http://trenollsju.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: Okej, vad tycker dom SI än så länge då? Är du nöjd med dom? :) Ja, det känns ganska skönt att jag redan har gjort det här en gång. Behöver ju inte leta efter referenser och fixa bilder osv. Jag har ju allt det! :) Det enda är ju att dom som fyllde i referenserna måste göra det igen, men det går nog bra ;)

2009-10-12 @ 21:50:52
Postat av: Sara

Oj, glömde visst skriva namn. det var jag som skicka förra kommentaren (;

2009-10-12 @ 21:51:47
URL: http://trenollsju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0