Lat kväll

åh vilken bra idolkväll det var idag!:) Dom flesta var faktiskt riktigt duktiga, i alla fall om man jämför med förra veckan. då var det inte riiktigt lika bra.
Och Rabih är så sööt, är han inte?:D och synd att Tove valde en lite för svår låt bara, men tycker ändå hon är bäst!
Jag tycker fatiskt Kalle eller han med luggen, (som jag glömmer vad han heter hela tiden för han är verkligen inte en idol enligt mig) ska åka ut idag. Kalle har en superbra röst, men det är också allt enligt mig. haha


Fick inte mina foton idag så kunde inte pyssla med det.. Men dagen har ändå lyckats gå på nåt sätt som den alltid gör, och fort gick det idag med.
Tog i alla fall en promenad runt ön den stunden då det inte öste ner, men har satt igång nu igen hör jag.
Sen blev det att laga lite mat och sätta sig framför idol där krängandet fortsatte med väärldens godaste vindruvor och sen glass:P haha.


Nu tycker jag idol kan fortsätta så vi får se duellen!
Heja Tove och Erika hur som helst!! Och Rabih såklart;)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ut med Nicklas, han har ingenting där att göra.

2009-10-16 @ 22:37:14
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Postat av: Sara

ut med niklas OCH Rabhi!

2009-10-16 @ 23:26:51
URL: http://trenollsju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0