Lite ny design

Hade tråkigt, plus var så trött på det gamla utseendet på bloggen så satt och trixade lite med designen.
Kan inte påstå att jag blev supernöjd, gjorde det ganska lätt för mig, ville bara ha en snabb förändring.
Men nu orkar jag inte mer ikväll iallafall, så får finputsa en annan dag..
Sen tröttar jag nog ganska fort ändå så kan väl vara såhär ett tag:)

Mina foton kom förresten inte idag heller:( så får hoppas på imorgon istället!

Nu ska jag kolla klart på ett knäppt avsnitt av CSI..

Kommentarer
Postat av: Emilie

Hej :) Tack för kommentaren som kom aaaages ago! Mycket har hänt sen dess. Svara gör jag i alla fall ;)



Vilken fin design! Lila är världens snyggaste färg. Sen har jag på senare tid upptäckt att rosa bloggar tilltalar mig väldigt mycket xD Även fast det inte är någon favoritfärg. Skumt men sånt är livet :P



Åh, mitt körkort skulle också ha blivit klart i augusti. Vi kunde vart på samma nivå nu. Men måste ändra mina planer :/ Min uppkörningsnervositet är inte nådig alltså. Mår så dåligt, får fysiska symptom (magkramp) och blackout under uppkörningen. Orkar inte. Orkar inte se alla lyckliga (eller ja det kan ju diskutteras :P) au pairer komma och åka och så medan jag inte ens kan ta mig över körkortsspärren! Så är det inte så kul längre att se pengarna på kontot försvinna snabbare än blixten.



Så jag är på paus från that moneytaking anxietygiving deathmachiene för ett halvår eller så. Men det betyder ju att jag är på paus från Au Pair också! Fick göra upp en plan B - jag kommer åka en termin på ett amerikanskt college och plugga, komma hem och sen åka som Au Pair :D Först var jag förtvivlad men nu är jag superglad faktiskt! Hur coolt är inte det att bo på ett campus och så?! Visst det är evigheter kvar till augusti men jag har åtminstone ett datum. Är det något som förberedande au pairer borde veta så är det hur mycket att ha ett datum betyder, eller hur?



Funderar på att mejla SI och berätta. skrev till dem i september att jag hör av mig igen när körkortet är taget, little did I know att det skulle ta en JÄKLA tid och det på grund av något som inte ens har med körningen att göra -.- Sen har jag av någon anledning fått CC på halsen :P Blir väl dubbelorganisation för mig. De ska ringa på torsdag så jag ska berätta min historia då.



Har du fått några lovande matcher än? :)



Ha det så bra!

2009-10-20 @ 09:29:27
URL: http://plajnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0