Lite pyssel

Har inte gjort så värst mycket idag. Är grått och regnit ute, så ska nog hålla mig inne så mycket jag kan resten av dagen också:P
Har bara suttit och satt in massa foton i mina olika små 'projekt'.
Mitt stora resealbum som jag bara älskar! är så kul att ta fram och kolla på alla gamla bilder och läsa om de olika resorna, drömma sig tillbaka:D
Sen satte jag även in bilder i mitt lilla fotoalbum som jag inte tänkte skriva nåt i, bara ha att kolla på liksom.
ta med till USA nån gång och om man längtar hem kan man ha det och titta i:)
Och började även så smått med min kalender, ska välja ut vilka bilder jag vill ha och börja dekorera den, hann bara lite innan idag så..

Får väl gå och handla eller nåt senare så man kommer ut och får lite frisk luft idag också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0