Lördag 10 okt

Skrev ett långt inlägg imorse, men sen gick jag iväg för att göra nåt och sen glömde jag visst publicera det och råkade visst stänga av datorn. haha, kom nyss på det. smart!

Iallafall så har jag nyss kommit hem från stan. Var där en sväng med mamma, och gud vad mycket folk där va!
Var rea på flera ställen så därför antar jag.
Jag hittade ett par jeans på h&m, för 100 kr! Blev skitglad, ljusa blåjeans o allt, precis vad jag behöver! Handlar alltid svarta byxor annars.
Sen köpte jag lite nytt smink som det också var annonspris på. Woho, första gången jag shoppar nåt sen jag minns inte ens!

Om ca 1 timme ska vi på kalas bara nån gata ifrån här vi bor hos mammas kompis, hennes ena son fyller år så, alltid lika trevligt där:)

Nu ska jag kolla mailen och se om familjen hunnit skriva än!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0