Mail från SI

Hade fått svar från SI nu på morgonen när jag kollade mailen som vanligt.
Frågade ju om allt var rätt på min sida eftersom familjen jag fick mail av senast skrev att de såg att jag håller på att bli matchad med en familj, men det stämmer ju inte.

I alla fall så fick jag till svar att min status är TBM = To be matched. Vilket menas med att min ansökan är ute bland värdfamiljer.
De visste jag ju, men To be matched tycker jag faktiskt låter mer som att man håller på att matcha med nån så förstår att den familjen blev förvirrad.
Men då borde ju allas status som väntar på en värdfamilj vara TBM, så de borde dom ju i för sig ha sett..

Men, men, har fortfarande inte fått nåt svar från familjen i Virginia..
Lite trist att det ska bli såhär varje gång:(


LIte bilder från gårdagen;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0