Match nr 4!

Wooo! äntligen!! När jag kollade min mail i morse hade jag äntligen fått en ny match! och även ett mail av familjen!
Väldigt underligt mail men.. Värdmamman skrev nämligen "I see that you are to be matched, but I wanted to say hello to you anyway..." och så berömde hon min video och engelska (:D) och skrev "I hope you will have a wonderful experience in America with your new family!".

Så whaat liksom?! Jag håller inte på att bli matchad med nån familj, har inte pratat med någon på typ 2 veckor nu!
Så jag fattar inte vad det står på min sida? För om det står så kan jag ju gå miste om många familjer! så det var ju tur att hon här hörde av sig iallafall så jag fick en chans att svara och skriva att jag fortfarande är tillgänglig!

Familjen bor iallafall i Virginia Beach, typ i södra Virginia, så tyvärr inte så nära Washington DC, men det verkar väldigt fint där iallafall och ett populärt turistmål skrev hon:)
De har tre barn. En kille på 7 år, tjej på 5 år och en kille till på 1 år, och 3 hundar - labrador retrievers! haha vad är det med mig och hundar? alla familjer som hör av sig har typ hundar..
Men men, jag gillar labradorer iallafall!

så vi får väl se vart detta leder:)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Alla familjer verkar ha hundar, haha, de flesta jag matchats med har också haft hund..

2009-10-24 @ 11:23:11
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Postat av: Isabella

Grattis! Hoppas det leder någon vart :)

2009-10-24 @ 14:27:28
URL: http://iisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0