ny vecka, nya tag

Blev mobilia med mamma igår och vi köpte bland annat ny färg till köket, så denna dag har mest tillbringats just där, målande:) Blev riktigt fint måste jag säga. Eller iallafall som det ser ut nu, är ju inte heltorkat och allt är inte iordningställt, men blir nog bra!

Igår regnade heela dagen inklusive natten innan dess och inatt, och blåste. Både igår och idag har det varit värsta stormen ute. Så har mest hållt mig inomhus faktiskt. Verkar som det har varit sånt här väder överallt i sverige?

Imorgon är det måndag igen. Ska träffa steffie och luncha och få se hennes nya, bruna hårfärg:)
Sen har jag lite andra saker jag måste ta tag i.
Måste försöka komma på ett sätt att få lite struktur på mitt liv och lite ordning och reda.
Det funkar inte som det är nu. it's not mee helt enkelt.

Förändring ska ske!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: När du väl får en match så kanske det är den rätta istället :) Skulle nog hellre vänta länge på att få en match och det är den rätta än att få många matcher men aldrig hitta den rätte.

2009-10-04 @ 22:48:06
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0