Rubrik?

Har blivit dålig på att uppdatera,  men vet inte vad jag ska skriva. Händer inte så jättemycket för tillfället.
Igår hade jag som sagt en riktigt effektiv dag här hemma, riktig husmor. haha.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Saken är den att om jag inte bestämmer nåt eller planerar in nåt dagen innan så går bara dagen. Det är så lätt att bara fastna vid nåt, typ datorn då. Och så hinner man liksom inte göra nåt mer. haha.

Funderar på att ta en sväng in till stan. Men vet inte om jag har ork & lust.
Satt och började fiffla lite med designen och tänkte ändra några saker, men jag har inte så mycket koll på läget insåg jag. haha. Tycker dock att det är väldigt kul, men man blir ju lätt liite irriterad när det aldrig blir som man vill, så det får bli en annan gång helt enkelt..

Nu ska jag nog försöka beställa lite bilder från Icas nya samarbete med nån fotosida, får väl se hur det går!

Kommentarer
Postat av: Sara

sv: I know! Men jag har lovat att inte berätta :( Kan säga att jag är jättelycklig över det iaf! :DD



Haha ja, det kan jag tänka mig. Jag tycker alltid jag låter pinsam när jag hör mig själv på video osv. Så jag vet inte om jag vågar göra en, haha.

2009-10-15 @ 20:05:21
URL: http://trenollsju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0