Söndag 25 okt

Gick som sagt en skön promenad i skogen innan i regnet, härligt:)
Sen åkte vi hem, och jag lagade god kycklingfilégryta med kokosmjölk och lite annat gott!
Söndagskvällar är ju lite heliga för mig och har som vanligt bestått av Royal Pains, One tree hill och Gossip Girl:P

Och just nu sitter jag och kollar på en av världens bästa filmer - Love Actually:)
Me love. Den är såå bra:) Har typ hundra favoritscener i den. Allt är liksom så bra så man kan inte välja nåt specifikt.
Vet inte hur många gånger jag sett den, men var längesen nu, så måste fortsätta njuta av den!
Råkade nyss missa lite när jag flyttade in från vardagsrummet till mitt rum och plötsligt fanns inte 3an längre på min tv så fick börja krångla med inställningar och så, typiskt!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag är så dålig att jag nog aldrig sett hela Love Actually

2009-10-26 @ 10:35:59
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0