Spain, here I come!

Orkar inte att vänta på en familj i USA längre, så nu åker jag som au pair till Spanien istället...

haha, ingen trodde på det va?:P
Nej då, tänker inte ge upp USA riktigt än.. Har jag väntat så här länge kan jag lika bra vänta lite till..

Men det är sjukt frustrerande att vara arbetslös och bara gå hemma och vänta på den rätta familjen,
så mamma tyckte att jag behövde nåt att se fram emot sålänge.
Så den 17-22 november ska vi åka ner till Alicante, Spanien, och hälsa på min mammas moster och hennes man som bor där nere halva året under varje höst/vinter.
Så det ska bli riktigt kul:) skönt att iallafall ha någon liten resa inplanerad..

Tänkte först att det var en dålig idé, "för tänk om jag hinner få en familj innan dess och måste till stockholm och ambassaden", men vem försöker jag lura?
Även om jag hittar en familj innan dess vill dom nog antagligen inte att man kommer förrän iallafall 1½-2 månader efter att man matchat, så tror nog jag ska hinna några dagar till Spanien ja..

Kommer ju inte vara värst varmt där vid den tiden, men ska ändå bli skönt att komma bort lite:)


Kommentarer
Postat av: Isabella

Nice! :)

2009-10-21 @ 07:54:39
URL: http://iisabella.blogg.se/
Postat av: Sara

gud vad kul! Och jag håller med- det är verkligen frustrerande!

2009-10-21 @ 09:26:08
URL: http://trenollsju.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vad kul att få göra någonting :)

2009-10-21 @ 11:25:12
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0