Svar

Såg nyss att jag fått mail igen av familjen i NY, kul!
Och mamman låter, eller skriver alltid så snällt! Att hon inte kan fatta att ingen annan familj tog mig med detsamma efter jag slutat prata med dem, och att jag verkar vara den perfekta kandidaten.
Alltid kul att höra:) man behöver verkligen få lite mer självförtroende, allt väntande och att ingen har hört av sig innan får en att känna sig ganska useless tyvärr.

Var ett ganska långt mail, och hon skriver att hon kan ringa i morgon eftermiddag när hon kommit hem från jobb vid halv 4-4, (21:30-22 i min tid). Så det låter ju bra.

Så sitter och försöker svara på det nu och försöker att inte bli för uppspelt. Orkar inte bli besviken igen om det inte blir nåt. Fast det kommer jag väl bli ändå.

Men nu får man hoppas på det bästa!:)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas det blir något med denna familj :)

2009-10-08 @ 15:44:49
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Postat av: steffie

ja, hoppas för din skull! :)

2009-10-08 @ 18:12:19
Postat av: Emilie

Vilken organisation åker du med? förlåt om det är uppenbart, har nyss hittat din blogg :P



Hoppas det går bra med familjen :) När började du matcha?



Ha det bra

2009-10-09 @ 09:01:16
URL: http://plajnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0