Torsdag 29 okt

Idag har varit en mycket bra dag! Varit i stan med Steffie och shoppat lite, fikat, och bara babblat massa:P
Fikade såklart på Espresso House ovanför Akademibokhandeln bara för att vi hoppades se hottien som jag spanat in där, haha. Och det gjorde vi, twice dessutom;D

Shoppade en klänning på H&M också, blev förvånad över hur fina kläder de faktiskt fått in den sista tiden, och billiga! Klänningen kostade 249 kr, och var rosa!:D haha. Höll på ta den svarta, men har så mycket svart så behöver en färgklick!
Sen tänkte jag kanske ha den på Ingrids "sena" Halloweenfest den 14 Nov, har en gammal barn-prinsess krona hemma som också är rosa och silvrig så får väl va prinsessa eller nåt i brist på fantasi och pengar:P
Är ju inget speciellt tema så de kan väl duga!

Nu ska jag kolla på gamla avsnitt av Christine, hon är så härlig och gör mig alltid lika glad:D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0