Tvättdag

Tror jag börjar bli sjukt.. känner mig inte helt hundra. Vaknade upp med huvudvärk igen och dessutom kramp i magen.
Blir inte bättre av att dem ovanför håller på att renovera nåt så de bankar och sågar en massa..
Lika trist väder idag men ska ändå försöka gå ut en tur och få lite frisk luft!

Håller på att tvätta för tillfället så springer upp och ner från tvättstugan hela tiden.
Träffade nyss en skum kille i källaren som var klädd i ni vet sånna lysande gula kläder som vägarbetare brukar ha, från top till tå, haha. Först gick han ut och in genom dörren till gården hur många gånger som helst, sen
stod han mitt i gången och pumpade däcken på en damcykel och log korkat när jag gick förbi igen.

Fast han tyckte nog jag såg lika skum ut där jag kom gående i t-shirt, mysbrallor, en ruffsig toffs och loafers med rosa strumpor... haha

Nej, dags för maskinbyte IGEN. Var kommer all tvätt ifrån?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0