äntligen!!

äntligen så funkar internet! håller på bli galen, har krånglat hela kvällen.
Typ för en halvtimme sen funkade de snabbt och då hann jag som tur va kolla min mail.
Mamman i familjen hade svarat och skrev att hon skulle ringa mig ikväll nu halv 11!
Puh, vilken tur att jag såg det så jag hinner förbereda mig lite. Eller blev sjukt nervös så kanske hade vatt bättre om hon bara ringt!
Så här sitter jag nu på spänn och väntar. ska försöka att inte va nervös, de är ju trots allt inte hela världen!
Kul att prata med nån därifrån bara!:)

Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åååh, du får berätta hur det gick :D

2009-09-11 @ 22:53:07
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0