Au Pair video

Gud alltså! jag har spenderat typ hela dagen framför datorn och försökt sätta ihop en video som jag kan lägga upp på min sida. Det kan ju kanske öka ens chanser att hitta en familj, fast då krävs det ju att videon är bra.
Det är riktigt svårt att få det bra tycker jag! Är inte så jätteteknisk.. haha.

Men har lyckats få det hyfsat iallafall:) Jag använder mig inte av några videoklipp, funkar inte att få in det på min dator av nån konstig anledning, man bara hör ändå utan att se så.
Så min video består hittills av hur många bilder som helst, musik, lite text, också jag som pratar lite då och då.
Men hade problem med ljudet också så musiken är skithög medans man knappt hör vad jag säger nästan.
Kom på nu i efterhand hur man kunde skruvat upp. Smart va?:P haha. Men orkar verkligen inte göra om det idag iallafall.

Ska finputsa den lite till, och sen får jag se om jag orkar spela in allt igen imorgon med högre volym.

Mamma säger att den duger men jag tycker den är riktigt pinsam. Låter man verkligen så i verkligheten?!
Jag låter helt rädd, osäker, och riiiktigt tråkig! fast jag försöker verkligen att prata överdrivet högt och låta jätteglad, men det går typ inte. Så ja, jag skäms lite när jag hör mig själv.

Men men, kanske bättre än inget alls ändå?

Kommentarer
Postat av: Isabella

Hej!

Bra blogg om förberedelserna inför ett au pair år!

Jag förstår precis vad du menar! Jag sitter själv och gruvar mig för att börja med filmen...jag vet att jag bara kommer att tycka att jag låter konstig och att jag inte får fram min personlighet på ett bra sätt. Så, om du kommer på nåt superknep/tips får du gärna säga till! ;)

Hälsningar, Isabella.

2009-10-06 @ 20:37:31
URL: http://iisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0