Bra måndag

Känns verkligen inte som måndag idag tycker jag. De brukar vara långa, jobbiga och tråkiga.
Men dagen har gått riktigt fort och den har varit bra!

Jobbade som sagt extra idag också, var bara jag och Ulrika på kontoret, och Toffan såklart:)
Förmiddagen bara flög iväg, sen på lunchen gick jag till mammas jobb och åt världens bästa pastasallad från Larssons med kyckling och bacon. muums!
Eftermiddagen gick ännu fortare och vi blev så upptagna att jag nästan glömde bort att gå ut med toffie, hur man nu kan glömma det!
Nu är man som sagt arbetslös igen, men om de behövde hjälp fler gånger på kontoret skulle de ringa, och de är ju toppen:)

Sen när jag kom hem fick jag ett kuvert av mamma som min mormors syster lämnat. De bor i Spanien halva året och åker imorgon igen. I kuvertet fanns pengar och på kuvertet stod "Till visumet".  Riktigt snälla är dem!
Har ju inte ens fått nån familj än och vet ju inte om jag kommer hitta nån heller, men om jag nu gör det är dem ju inte hemma då, så de ville gärna bidra med något. Sen vet dem väl att jag inte precis har så gott om pengar för tillfället.. Men verkligen omtänksamt:)

Och om jag inte kommer iväg till USA innan jul ska vi antagligen åka ner till dem i Spanien och fira jul, och det låter inte helt fel tycker jag:) vill ju såklart hellre befinna mig i USA då, men Spanien funkar det med:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0