dålig uppdatering

Har helt glömt att uppdatera idag, vet inte vad jag sysslat med.
Var i stan med steffie och åt lunch innan idag och sen gick vi en sväng på stan som vanligt, och sen åt vi glass på tasty house, också som vanligt alltså:P
Åt min älskade triple chocolate, muums. och testade nån ny smak för en gångs skull, melon, och det misstaget ska jag aldrig göra om, för den smakade som gammal honungsmelon. haha.

Vet inte vad jag ska göra nu.. Har trist. Är inte trött så kanske ska se på en film? Börjar nån på 1an snart tror jag.. Usch jag vet inte.. känner mig så trött på allt ändå.

Imorgon är en ny dag och då ska jag tvinga mig själv att vakna positiv!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0