Fredagsmyys

Snart är det fredagsmyys, om det så är det sista jag gör! trallalalalalaa. haha.
Har inte skrivit något idag insåg jag nyss, men har inte haft nåt speciellt att skriva så.

Har vaknat, glott på tv, ätit, glott lite till på tv, ätit lite till, städat, handlat, och latat mig:) haha, rolig dag va?
Egentligen är det ju typ fredag för mig varje dag, men det är ändå nåt speciellt med fredagar.
Det är den dagen man slipper ha dåligt samvete och lite ångest för att man bara sitter och inte gör nåt speciellt om dagarna, för på fredagar gör alla andra också det, så då är det mer okej för oss arbetslösa att göra likadant:P Eller det känns så för mig iallafall.. haha.

Så, helg igen, som kommer att gå fort. Ska ha gäster imorgonkväll så blir väl mest att städa och förbereda under dagen, försöka hinna med nåt skojsigt också, ska baka en blåbärspaj tills på kvällen tänkte jag, min favorit:)

På söndag hade vi fått några biljetter till nån guidad promenadsak nere i kalkbrottet, ska bli kul och se, för man tänker inte att det är så stort som det faktiskt är där nere!
På kvällen blir det filmkväll hos Gaby. Hoppas hon har skaffat sig Brüno så vi kan kolla på den, så jäkla ball:D

Nu ska jag gå och njuta av att det är fredag:D

Tjingeling!


Ikväll blir det fedekväll:D har redan lite ångest... haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0