fuskade lite

Jag fuskade lite. Orkade verkligen inte gå och gymma idag när jag hade ätit lunch hos farmor så tog en långpromenad ut till ön och småbåtshamnen istället. Det räknas väl lite?
Får bli gymmet en annan dag. Imorgon kanske?


Hörde ni förresten att blondinbella ska åka till NYC imorgon och vara med på MTV video music awards på söndag?!
Gå på röda mattan och intervjua alla kändisar.
Nä jag är inte ett dugg avundsjuk...

Får sluta läsa hennes blogg överhuvudtaget för varje gång jag väl går in där ska hon alltid göra nåt överdrivet roligt eller har kommit hem från en "jobbig" shoppingdag.
Fast det är ju i och för sig ganska kul att läsa om också ibland, kan väl försöka glädjas med henne istället:P

Gillar hur som helst allas au pair bloggar och andra skojsiga bloggar ännu mer!:)
Får nog börja sätta upp en maxgräns för hur många jag får läsa varje dag, tar lite väl långt tid ibland att läsa igenom alla under favoriter.
Speciellt nu när alla bra tv program och serier också börjar komma igång igen.
Blir lite för mycket dator och tv för min del!

Men jag kan ju inte missa idol, och sen har de ju börjat visa Heroes varje kväll nu också, sen på söndag börjar ju One tree hill och snart sätter resten av serierna också igång så som desperate housewives, grey's anatomy, gossip girl osv, och det kan man ju inte heller missa.

När man väl åker till usa tänkte jag att det skulle bli mindre tv-tittande, men enligt alla där borta verkar det bli tvärt om eftersom där finns typ 100 fler kanaler och måånga fler serier.

Fast sålänge man hinner med att leva och vara social skadar väl inte några timmars tv-tittande "då & då";D


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, man följer alldeles för många au pair bloggar egentligen :P

2009-09-11 @ 00:03:44
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0