fyrkantiga ögon

...borde jag ha nu efter allt tv-tittande idag! usch, får ta och skärpa mig!
Men har ju vatt så trist och regnit väder, och det är ju trots allt söndag, en riktig tv dag om någon:P
Vet inte riktigt hur jag hamnar där varje gång men först kollade jag på inspelade avsnitt av heroes, sen plötsligt va det nån dokumentär om världens smartaste kille från Indien där jag typ bara fastnade för det var ändå lite coolt!
Plötsligt började hell's kitchen och mitt älskade ONE TREE HILL:D
Sen var det ju top model och den där nya serien om nån läkare i hamptons, va den nu hette.

Gud, hur hann jag med allt?! Patetiskt:) haha
Skulle egentligen vilja hålla mig vaken till mtv vma inatt men det kommer aldrig att gå så har ställt det på inspelning istället, så får väl se det vid frukosten imorgon:)

Nu ska jag ta en snabb blogg-check, lyssna lite på underbara Regina Spektor, sen blir det att läsa lite innan sängen kallar!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag ska tvinga mig själv att vara uppe, haha :D

2009-09-13 @ 23:51:38
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0