i did it!

ja jag klarade det faktiskt, jag kraschade inte bilen!
Det var riktigt roligt att köra faktiskt. Förstår inte varför jag alltid oroar mig så, jag kan ju köra och jag älskar det!
Gick riktigt bra, och dem tyckte att jag var duktig och körde mjukt och säkert.
Förutom när vi näästan krockade. hahah. Fast det var faktiskt inte bara mitt fel.
Det är hur mycket vägarbete som helst ute vid avfarterna och typ 4 rondeller i rad med köer och sjukt mycket trafik, så låg det en lastbil i baken på mig hur länge som helst och stressade mig, och en skåpbil som skymde sikten åt vänster, och då råkade jag köra ut i rondellen fast där kom nån som jag inte såg, men jag hann ju stanna så nu glömmer vi det:P haha.
Allt som allt gick det bra och det är det som räknas:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0