Igår...

Jaa, igår blev allt lite stressigt!
Turen nere i kalkbrottet var bra, kul att veta hur det ser ut där nere:)
Kom hem vid 4 och kom plötsligt på massa saker jag behövde göra innan jag skulle till Gaby så hann inte lägga in några bilder då.

Filmkvällen hos Gaby var iallafall lyckad den med! Så kul att träffa alla igen:D
Har ju inte sett Louise på hur länge som helst nu när hon bor i Märsta, och vi andra försöker väl iallafall att ses några gånger per år, men ändå för dåligt när vi bor så nära!
Och nu åker Olivia tillbaka till England där hon pluggar och förhoppningsvis åker jag väl också iväg nån gång så vem vet när vi ses nästa gång..

Hur som helst så åt vi hur mycket osunt som helst hela kvällen, spelade solo, typ en elakare version av uno? haha, skitball! Alla minnen från våra solospelande kvällar i Bryssel för 3 år sedan kom tillbaka och gud vad vi alltid skrattar mycket när vi ses åt allt!:D
Vi såg även på Hairspray, den är så härlig den filmen, och bra musik:P


Här kommer några bilder från gårdagen!


Jag nere i kalkbrottet:)



Limhamns Kalkbrott



Gaby, jag & Isabel:D haha



Olivia!



haha, jag fotar och det blev ju jäätte bra!:P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0