Inget samtal

Tyvärr så ringde aldrig familjen igår kväll:(
Kollade mailen nu imorse och då hade jag fått värsta långa mailet av henne där hon bad så hemskt mycket om ursäkt och att hennes yngste son hade blivit sjuk så de hade fått åka till läkaren innan där stängde.
Och sånt kan man ju faktiskt inte hjälpa. Det är som hon skrev "life is sometimes unpredictable with children", och de är ju sant, man får väl ta och vänja sig vid det redan nu:P

Hon skrev iallafall att hon kanske kunde ringa mig idag istället, men att hennes hemtelefon också pajat, men hon skulle försöka från mobilen med nåt telefonkort.

Så får väl se om det blir ett samtal idag istället då:)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: tråkigt att hon inte ringde, får hoppas att hon lyckas ringa idag istället då :)



Jag har fått fyra matchningar hittills, men det är bara en som jag pratat riktigt med, pratat i telefon och verkat riktigt intresserade.

2009-09-12 @ 09:27:52
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Postat av: Jack

Snygg blogg;) Händer idag :D?

2009-09-12 @ 12:06:56
URL: http://paraplyjack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0