Jobbedag

Idag var jag som sagt på jörns och jobbade, riktigt kul var det!:)
Känner mig mer positiv på nåt sätt. Blir så deprimerande att sitta hemma själv i sin lilla bubbla,
så var faktiskt skönt att ställa klockan och veta att det fanns folk som väntade på mig.
Inte som i vanliga fall när jag faktiskt kan sova hela dagen eller göra nåt annat onödigt utan att det egentligen spelar någon annan nån roll.

Är helt slut nu iallafall! Har som sagt inte ställt klockan sen nån gång i juni:P haha.
och nu gick jag upp vid 6. Började 8 och jobbade till 5, sen var jag hemma vid halv 6.
Men dagen gick sjukt fort och var väldigt rolig:)
Fick bland annat träffa Toffie igen, kontorets lilla maskot (världens sötaste labrador:), och gick ut med henne 2 ggr under dagen, hon är världens snällaste hund alltså!

Sen fick jag även köra bil! jaa!:D inte illa, 2 ggr på samma vecka:P
Körde först en volvo som var automatare, och har aldrig kört automatare innan så blev lite nervös men det var ju skitlätt, kändes som en leksaksbil eller nåt! Jag ska lätt ha en sån i framtiden.
Efter det körde vi och hämtade en annan bil, eller minibuss, Så fick jag köra tillbaka den till kontoret själv, wiie, första gången jag körde helt ensam i bilen:P haha.
Det var fan inte lätt att ha koll på en minibuss när man är van vid en liten golf. och min tjusiga parkering tog väl nästan upp 2 rutor men... kul var det iallafall, och är ju bra att öva på att köra så många olika bilar som möjligt:)


Nu ska jag fortsätta med min lata fredagskväll och kolla klart på smallville!




Toffie förra hösten när vi råkade låsa oss ute & hon var kvar där inne, haha aww:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0