Just an ordinary day..

Så var måndagen slut. Dagen gick fort, som vanligt.
Var riktigt trött imorse så sov till typ kvart i 10 vilket jag inte gör jätteofta. Hade lätt kunnat, men tvingar alltid upp mig när jag vaknar till vid halv 9, 9. Vet inte riktigt varför men. Inbillar väl mig att jag ska hinna med mycket mer under dagen då, men blir bara en extra timme vid tvn:P

Efter jag kom hem från bilturen, (är så glad att jag fick köra lite:D) haha, så gick jag och handlade sen lagade jag middag - potatisgratäng, fläskytterfilé och rödvinssås, muums! lätt en av mina favoriträtter!
Och nu under kvällen har jag inte gjort nåt vettigt alls. Mest kollat på lite inspelade saker från veckan som jag inte hann se då, sen kollade jag på tinas cookalong, men njäe jag vet inte, blir så stressad av det programmet, hade aldrig klarat av att laga mat under sån stress.
Och sen till det bästa - Svenska Hollywoodfruar, det programmet är faktiskt riktigt kul haha. De är så himla korkade allihopa, pratar konstigt och gör konstiga saker - lite efterblivna, eller bara tröga?!
Roliga att kolla på iallafall:) haha.

Och just nu sitter jag på youtube och försöker komma på nån riktigt bra låt som det var längesen man hörde.
Vad lyssnade man på förr liksom? Lyssnar så mycket på nrj nu och där spelas ju typ bara det senaste.
Minns inte ens vilka låtar som var populära för typ 2 år sen.
Var tog Natasha Bedingfield och alla andra "gamla" artister egentligen vägen?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0