just det!

Glömde skriva i det förra deprimerande inlägget att jag i allafall var hos läkaren i måndags och gjorde ett tuberkulostest. De bara stack mig på ovansidan av armen med nån spruta, vet inte om de spruta in nåt?
Sved till i nån sekund, värre var det inte:)

Och imorgon ska jag möta upp steffie i stan och sen ska jag till läkaren igen och göra hälsokontrollen.
Eller ja, de ska väl mest fylla i mitt papper men. Skönt att ha det gjort sen!
Kostar 660 kr och 200 kr kostade tuberkulostestet. Inte superbilligt men billigare än andra ställen!

Såg även igår att jag fått hem mitt straffrihetsbevis (så heter det väl?:S haha), så gick ner till malmborgs och postade det med detsamma:)

Så det känns ju ändå bra, försöker att klara av så mycket som möjligt nu så kanske saker och ting går fortare sen!:)


Kommentarer
Postat av: Anna

taack, ellerhur är de jätte söta :D Det kommer en familj snart ska du nog se ;D

2009-09-03 @ 15:02:59
URL: http://tredjemaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0