klantskalle

Ja det är precis vad jag är! Otroligt klantig.
Höll på att laga scones, eller de var rättare sagt klara och stod på bordet, allt var framdukat och jag skulle bara slå av vattnet till äggen. Och gissa vad jag gör då?
Jo på nåt konstigt sätt råkar jag slå ut det kokande vattnet över min högra fot. smaart!
Så här sitter jag nu med en röd, uppsvullen fot och läskiga blåsor.
Som tur var kom det inte jättemycket vatten, men det som kom hamnade typ längst fram på foten vid tårna.
Så ser lagom roligt ut, dessutom gör det svinont. Kan säga att jag grinade som en unge när det hände. Slet av mig strumpan och stoppade foten i vasken.  haha.

Men men, har suttit i kallt vatten läänge nu, så det blir nog snart bra igen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0