Kvällen igår

Gårdagens kväll tillbringades som sagt hemma hos sandra, där vi sågs tillsammans för "sista gången", usch låter hemskt, det är ju inte för all framtid, men som sagt, hon ska vara borta till den 14 december och jag vet ju inte när jag kommer komma iväg, men finns ju en chans att jag inte är hemma när hon kommer hem, man vet ju aldrig. Så det var lite sorgligt att behöva säga hejdå sådär utan att veta:(

Under kvällen satt mest och pratade om allt möjligt, gamla minnen, kollade på foton, och på en video från hultsfred som jag inte sett innan, där jag typ flippar ut helt på the killers konserten och sen ser sjukt sur ut! hahha.

Det blev ingen utgång för mig iallafall, och inte för steffie heller. Jävla blåsa! Men ganska skönt ändå, var riktigt trött så. Men Sandra och Fanny tog iallafall sin vanliga cykeltur till KB:P Och steffie körde mig hem till min underbara säng:)


Idag är det mörkt ute, ser blåsigt och regnigt ut. Så får väl se vad man ska hitta på en dag som denna.


Några bilder från igår:)


Jag, Sandra och Steffie :)



Jag och steffie, haha:)





Kommentarer
Postat av: maria

sv: det får vi verkligen hoppas!!:):)

2009-09-27 @ 12:22:17
URL: http://lifeasbillyknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0