Måndag

Som sagt så orkade jag inte hålla mig vaken inatt och se mtv video music awards så kollade på det nu imorse istället:)
Visst ska man ha en unik utstyrsel på ett sån här gala, men vad har vissa på sig egentligen?!
Som Lady Gaga, först kunde hon ju knappt rör huvudet, sen kunde man inte ens se hennes huvud! haha

Men men, kul att se iallafall! bara så jäkla mycket reklam. Men jag hade ju spelat in det så det var i för sig bara att spola förbi allt man inte ville se:)

Sitter här och funderar på vad jag ska hitta på idag.
Tror det blir en tur in till stan och handla lite småsaker kanske. Plånboken är inte speciellt tjock för tillfället men nåt kul ska man väl ha råd med!


Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0